Thursday, September 29, 2011

laaaaaa..shopinggg

HARi ni bermula la idupku jadi pompuan jap.. hahahaha.. sebab aku banyak shOpping ari ni.... nak tau aku beli pe?? aku beli my bie baju, adk aku, aku sekali lah..hahahaha.. blh tahan gak aku beli barang ari ni...cam nak patah tgan pegang barang.. hehehe.. aku igat nak beli lokerr.. tengah carik yg murah la ni.. adoi2.. ibu aku dah cakap da... ziqqq ko tu nak kawen kan .. jgn membazir.. simpan duit tuu haaa..hehheehe .... aku jawab.. ado haaa... simpan sikit joo.. hhehe

KAWEN??? biee bile i boleh melamar U ni.. hehehehe... x sabar nii(pehh macam ade duit lak kan) hehehehehe... xpe.. kumpUl. kumpul n kumpul ... hehe ade la tu nnti..

alamak dah kering lak otak ni..hahha katil dah bising panggil..hahhah..

p/s: bUeekk bie2 cuk..hehehe =P

No comments:

Post a Comment