Wednesday, September 7, 2011

masa oh masa

huh...masa berlalu memang cepat kan...kejap je dah 20 tahun aku hidup....huhu.. dalam 20 tahun tu ade 1 thun lebih aku berSama nur kartina..hehehe nmpk macam lama... tapi rasa cam kejap je..huhuh sekarang my bie masih belajar... dan aku keja.. nak carik duit laa.. hehehe.. rindu aku kat die sorang pon tak tau... dah tinggi cam gunung dah.. huhuhu yeelaaa kan... dah masuk sebulan tak jumpa.. hope my bie sehat dan terus mengunggu aku datang nak melamar.. hehehehe.. sebelum 2 kena la carik duit dulu... xkan la nk kasi my bie makan pasir x... xpatut.. nak kasi die makan masi goreng dady laa... die suka tuu.. btul x bie?? heheheh

aku kat sini mmg setia gile laa... bkan nak cakap besar laa.. hehehe.. aku dah x de feel la kat gurl lain... xtau kenape... mybe tu la dikatekan cinto sojati.. ahahahhaa.. dUlu aku jenis matang la gaK..n tapi kan lepas aku kenal die aku berubah jadi cam budak2.. pelik kan.. mybe aku epy sgt kot... 2 la jadi cam tu... dulu die sibuk sangat nk jumpa family aku.. haaaa sekali aku bawak my bie kat umah aku.. macam xcaye je die kate.. jadi due2 belah ibubapa dah kenal senang la nak meminang,,hehe


hehe haa tu my bie yg teselit pkai tudung pink tu...hehe

No comments:

Post a Comment