Tuesday, September 20, 2011

kisah hari ni

dah beberape bulan berpisah..huhuhuu... rindu akt ati pon dah cam Gunung dahhh.. huhuuhuh... xpa..smua nye adalah dugaan... betul x bie???? heheheheh... ni ade cerite ni pasal kat tempat keje... ade la sorang minah ni..umor bawah Aku... tp tau laa dah lame keje.. atleast respect laa.. nak orang respect die ... tp die sendiri x respect org.... dan cam ne la aku nak respect die... ade ke patut die arah aku cam kuli die... waaaaa.. aku pe lagi.. time die mintak aku tolong.. aku wat cam die kuli aku lak222.. pehhh.. sampai balik die panas ngan aku..hahahaha... ambik ko... bru kenal sapa I.. hahaha... mun ada bie, habis buadak 2 kene makan2..heheheh.. yela kan... my bucuk2 ni garang macm singeee.. I pon die telan.. hehehe..

aku igat kan bulan depan nak g sarawak koee.. masih kot lagi yooo... tgh saving dulu.. tengok bajet.. yela xkan la datang x bwak buah tangan untuk mak n bapak mertua I.. hehehee.... kne la beli ape2 yang berkenaan.. seprti KErang.... hehehee... fav mak mertua I tuu.. hehehe. yang bie lak boo la fav die.... hehehehe.. harap2 boo dapat kumpul duit ey chyg... ngantowkk... t sambung la celote i..hehehe

p/s: bie2..hehehhe<3 deng.... wALAUpun bucuk ttp Wangi..hehehehe



No comments:

Post a Comment