Wednesday, April 6, 2011

huhuhu..aku demAm!!!



huhuhuhu...04.04.11.....balik dari kuliaH..aku seHAt Gileee laaa....mmg ceRgas,....haha..lepas je aku Masuk bilik....maka dengan iTu hinGus dari hiDung Mula keLuaR meleH....HAMPEH..akU kena Selsema upanye..hehehe....HaBis baju Aku jadi mangsa uNtuk menjadi kain lapas seLsema aku..HAHAHa...tapi..aku tetap tabahkan diri aku untuk....main game...ahahaha.....aku igatkan dapat ilang la sikit...tapi bertambah lak selsema aku......memang dasyat selsema aku kali ni...non stop keluar....tah mane datng pun aku x tau...

pada HAri ke-dua....kepaLA aku saKit + seLsema lagi daaa....adui2...uBAt memang aku x sentuh langsung...sebab..paHiT!!!!!!!..hahaha... aku terlentang je la kt atas lantai macam panda keletihan...hahaha....nak pegi jumpa doktor pun malas..hahaha


hAAAaa..macam ni laa aku terlantar keSakitaN..adoI2.....hari ketiga aku semakin pulih hehehehehe.. yessss..... hahaha... letih tangan aku lap selsema.. haha.. aku dah boleh main game seperti biasa..hahaha.. n g dating dengan meow,.. cian my meow.. risau kt panda yang sakit.. tp kan meow pun turut serta sakit..hhuhu.. cian dieee.. panda xdapt bagun gak.. same2 la terlantar eyy.. heheheheh =P ..... aku nye kaki pun dah selalu sakit.. mybe aku ni pemalas sangat nk bersenam kot.. hihi..tp ape2 pun syukur pada ALLAH sembUh kn aKU.. ALHAMDULLILAH.. =)



haaaa...ToloNgg!!lotih dah taip BloG..hehehe


p/s: panDa cayang meow buCuk..hakhak.. =P

No comments:

Post a Comment