Thursday, February 24, 2011

24 FEB...ohhh nooo..

Lalalala..i datang kembali untuk bercelote..hehehe..hari ni 24 febuary….hari aku keluar tengok bumi..hehehehe….thankz to my IBU coz telah melahirkan saya..huhuhu..dan bela saya sampai 20 tahun ni..huhuhu..x sangka dah 20 kn..hehehe…but aku still kanak-kanak lagi..hahahaha…klu boleh aku xnk jdi tua..hehehe..nk jd kanak2 lg best..hehehe..xyah keje...hehe

Cite pulak pasal budak2 poli..budak2 ni mmg menunggu hari 24 feb ….igatkan nk sambut…………tp bkanye sambut…dieorang membuat air peraman MILO BASI,telur macam2 lagi la…untuk pe??hehehe untuk di baling kn kt aku….mmg gLe dieorang..hehehe…tp aku dapat selamatkan dire dengan balik ke umah BINI aku..hehehehe..thankz BIEBIE..hehehe selamatkan panda…hehehe.. chyg cikit..

Paling best kn aku dapat hadiah dari Bini aku…hehehe…ade gambar panda lagi..cute2..hehehe..thankz bie2..boo simpan dia elok2..hehehe..t kta dah kawen t kan..boo nk letakkan dalam frame dan gantung kt dinding rumah..hehehe..bLEH???untuk kenangan dan untuk anak2 kta tgk apa mak die wat time bercinta dgn dady..hehehehe =P…

Ni ade gambar hadiAh 2…hehehhe=)


hehehe..ni la dia...thankz Bucuk..mUAxh2

No comments:

Post a Comment